آرتک

 

 

آرتک از زیر مجموعه های شرکت آرشه می باشد که با سابقه 35 سال در حوزه تهویه و تبرید فعالیت داشته است .

 

 

 

سردخانه

 

اواپراتور آرتک

 

در اواپراتورهای آرتک از توربوکویل های شیار از داخل استفاده می شود که با توجه به این شیارها بازدهی بالاتری دارند و تبادل حرکت در آنها بهتر صورت می گیرد .در این اواپراتورها از فن های روتور خارجی در سایزهای 35 ، 42 ، 50 ، 63 سانتی متر با سرعت های در حدود 1350 و 1320 دور در دقیقه استفاده می شود . این فن ها دارای کلاس حفاظتی هستند و کلاس حرارتی آنها مطابق با استاندارد CE  اروپا است .

پروانه فن اواپراتورها از آلومینیوم سبک ساخته می شود که در حین سبکی مقاومت مناسبی دارند . زاویه این فن ها به گونه ای است که حجم جا به جایی هوا را به حداکثر می رساند و در نتیجه انرژی مصرفی و صدای تولید شده را کاهش می دهد .

 

 

 

سردخانه

 

کاور و شاسی

 

در دستگاههای آرتک از کاورهایی با جنس ورق فولادی با روکش رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود این کاور در مقابل آسیب های ناشی مقاوم است ضخامت این ورق ها متناسب با ابعاد دستگاهی انتخاب می شود تا از لرزش دستگاه تا حدی جلوگیری کند .

 

المنت

 

المنتهای آرتک از جنس استنلس استیل ساخته می شوند که در برابر خوردگی و آب مقاومت دارند و یکی از ویژگیهای آرتک به حساب می آید .

 

 

کندانسور آرتک

 

در کندانسورهای آرتک از توربوکویل هایی با شیار داخلی که ضخامت مناسبی دارند استفاده می شود به دلیل طراحی دقیق شیارهای داخلی این کویل ها بازدهی مناسبی دارند .

در این کندانسورها از فن های روتور خارجی در سایزهای 35 ، 42 ، 50 ، 63 سانتی متر با سرعت های در حدود 1350 و 1320 دور در دقیقه استفاده می شود . این فن ها دارای کلاس حفاظتی هستند و کلاس حرارتی آنها مطابق با استاندارد CE  اروپا است .

در ساخت پروانه فن ها از آلومینیوم سبک استفاده می شود که مقاومت مناسبی دارد زاویه این پروانه ها به نحوی است که حجم جابه جایی هوا به حداکثر برسد و در نتیجه انرژی مصرفی و صدای تولید شده به کمترین سطح خود خواهد رسید در این فن ها از سیستم حفاظتی در برابر بار اضافی استفاده می شود و توری محافظ نیز بر روی فن ها قرار میگیرد .

 

 

اواپراتور و کندانسور

 

کاور و شاسی

 

در این دستگاهها از کاورهایی با جنس ورق فولادی با روکش رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود . این کاور در مقابل آسیبها مقاوم است ضخامت این ورق ها به نحوی است که دستگاه کمترین لرزش را داشته باشد .

شاسی کندانسورها متناسب با نیاز مشتری قابلیت جابه جایی دارد و میتوان آن را به طور مستقل مورد استفاده قرار داد .

 

المنت

 

المنتهای آرتک از جنس استنلس استیل ساخته می شوند که در برابر خوردگی و آب مقاومت دارند و یکی از ویژگیهای آرتک به حساب می آید .

 

 

 

سردخانه